Потурбуйтеся про своїх лікарів
Вам потрібно, щоб лікар любив свою роботу, пацієнтів, мав ресурс допомагати? Тоді не допустіть його вигорання
Поважайте час лікарів та межі їхньої приватності — це важливо. Нагадуємо про прості базові правила, завдяки яким стосунки лікаря й пацієнта будуються на засадах взаємоповаги та взаєморозуміння.
▪️Узгодьте години, в які ви можете телефонувати чи писати лікарю та чітко узгодьте перелік ситуацій, з приводу яких можете звернутися в неробочий час. Сімейний лікар — не екстрена служба.
▪️ список запитань перед телефонною розмовою. Завдяки цьому вона буде чіткіша, коротша, більш структурована.
▪️Коли пишете або дзвоните, нагадайте, хто ви. В кожного нашого сімейного лікаря багато пацієнтів).
▪️Не відправляйте аудіо та відео повідомлень, якщо заздалегідь не узгодили з лікарем такий формат.
▪️У вихідні звертайтеся в екстрені служби або до чергових лікарів.
Поважайте лікарів, щоб вони мали ресурс турбуватися про вас