Куди звертатись якщо COVID-сертифікат не формується
Дата: 11.10.2021 00:13
Кількість переглядів: 1037
Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:
- Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія.
- Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату.
- Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням.
- Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису.
- В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат.
Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таких випадках:
- Пацієнт звертається для уточнення статусу/терміну опрацювання заявки, яку він залишив через чат-бот або форму звертання для МОЗ;
- Щеплення, щодо якого звертається пацієнт, не робили у вашому закладі і ви не бачите його через МІС.
Контакт-центр МОЗ перенаправляє до сімейного лікаря
- Коли можливо внести дані тільки з вторинного джерела
- Коли потрібно доповнити інформацію про пацієнта або виправити ПІБ, РНОКПП, дату народження
- Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних пацієнта в ЕСОЗ, якщо він має кілька профілів.
(nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya)
- Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних двох різних пацієнтів ЕСОЗ, які співпадають за ПІБ та датою народження. (nszu.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form)
Контакт-центр МОЗ перенаправляє до ЗОЗ, в якому робили щеплення
Лікар, який робив щеплення, вніс дані про нього із неточностями або не вніс.
Коли звертатись до лікаря
Запит вирішуються лікарем або ЗОЗ, що робили щеплення в таких випадках:
- запит на генерацію COVID-сертифікат через Дію відправлено, але сертифікат не сформовано
- на підставі вакцинації, яка проведена;
- на підставі одужання;
- на підставі ПЛР-тесту.
- заявник має COVID-сертифікат за одну дозу дводозної вакцини, а очікував отримати за повний цикл вакцинації, який вже отримав.
Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує Міжнародне свідоцтво про вакцинацію
- пацієнт не отримав щеплення;
- пацієнт очікував отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію в Дії, а потрібно звернутись до свого сімейного лікаря;
- щеплення виконані в різних ЗОЗ і дані не завантажені з МІС до ЕСОЗ;
- пацієнт відсутній у базі даних ЕСОЗ
Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує COVID-сертифікат
- помилки у введенні даних про вакцинацію
- серії вакцини;
- поєднання серії і типу вакцини;
- номера дози для дводозних вакцин;
- дані про щеплення внесені з вторинного джерела (часто, це є правильним і до лікарів не має запитань; запитання до ЗОЗ, які не підключились до ЕСОЗ досі і наражають користувачів на складнощі);
- не дотримано рекомендований час між дозами дводозних вакцини;
- до ЕСОЗ не внесені дані пацієнта, які дозволяють його ідентифікувати однозначно;
- є дублі профілів пацієнтів в ЕСОЗ.