A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальне підприємство
"Первомайський міський центр
первинної медико-санітарної допомоги"
Первомайської міської ради

Дзвінки сімейному лікарю

Дата: 08.10.2021 10:52
Кількість переглядів: 3

Через епідемію COVID-19 пацієнти прагнуть вирішувати деякі питання, пов’язані зі здоров’ям, дистанційно. І часто питають: 1. чи має сімейний лікар давати власний номер телефону 2. чи можна йому телефонувати або писати повідомлення у месенджерах? Відповідаємо 

 Наказ МОЗ (https://bit.ly/3El9wFD) говорить, що лікар надає первинну медичну допомогу під час особистого прийому пацієнта. Водночас, лікар може прийняти рішення надати таку допомогу дистанційно за допомогою засобів зв’язку, але відповідно до режиму роботи закладу, в якому він працює. Також потрібно враховувати, що у години прийому пацієнтів сімейний лікар не зможе відповідати на дзвінки та повідомлення.

Отже, який номер телефону давати пацієнту - власний чи контакт-центру або рецепції (реєстратури) закладу, лікар вирішує сам. Це його право, яке не варто порушувати. У свою чергу, пацієнт має право дізнатися контакти, за якими він може звернутися в разі виникнення певних ситуацій. Це може бути, наприклад, номер телефону реєстратури амбулаторії.

 Якщо ви отримали особистий номер лікаря або дозвіл писати повідомлення в месенджер, пам’ятайте про загальноетичні засади спілкування. Наприклад.

  • Домовтеся, у яких ситуаціях та в який час можна звертатися. Не варто дзвонити чи писати занадто рано чи пізно, вночі чи у вихідний, коли лікар відпочиває. Медичні послуги, які надають терапевт, педіатр та сімейний лікар, не належать до екстрених. Тому вони приймають пацієнтів лише в робочі дні та години.

Якщо лікар не відповідає на повідомлення або не піднімає слухавку, це може означати, що він веде прийом або зайнятий, і слід зачекати.

  •  Пишучи повідомлення чи телефонуючи, варто одразу назвати себе й перейти до суті питання. Не слід надсилати лікареві аудіо- та відеоповідомлень, їх не завжди зручно переглядати.
  •  Якщо виникає невідкладна ситуація, потрібно телефонувати до 103 або самостійно їхати до приймального відділення лікарня. Воно працює цілодобово, і такі випадки не потребують направлення від сімейного лікаря.
  • У неробочі дні та години в амбулаторіях зазвичай працює черговий кабінет, туди також можна звернутися, коли у вашого сімейного лікаря вихідний.

Лікарі постійно опікуються нашим здоров’ям, тож варто дотримуватися цих нескладних правил, щоб потурбуватися про них. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень