Як дізнатися, що електронний лікарняний оформлено успішно?
Фактом підтвердження успішного формування електронного лікарняного є отримання другого смс-повідомлення (від Пенсійного фонду України). Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі Пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Важливо розуміти, що успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.
В яких випадках можуть не прийти смс-повідомлення ?
Від електронної системи охорони здоров'я не прийде смс-повідомлення, якщо:
- у системі неактуальний ваш номер телефону
- ви не обрали цей спосіб комунікації
- у вас змінилися персональні дані (наприклад, номер паспорта), а ви не повідомили про це лікаря
- якщо медичний висновок про тимчасову непрацездатність був помилково створений не вам.
Від Пенсійного фонду не прийде смс-повідомлення, якщо:
- ви не зареєструвалися в особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду та не обрали цей спосіб комунікації
- в особистому кабінеті неактуальний номер телефону
- ви офіційно не працевлаштовані та в реєстрі відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску
- ви не є застрахованою особою та ваші дані відсутні в Реєстрі застрахованих осіб
- ваш роботодавець не подав ваші дані в Реєстр застрахованих осіб
Якщо електронний лікарняний не був сформований, у такому випадку вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від електронного реєстру листків непрацездатності. Якщо буде з’ясовано, що «запис не знайдено», а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду України: 0 800 503 753.